اجاره ماشین در سیاتل
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اجاره ماشین در سیاتل

شرکت سفر آلامو اعلام کرده است که تا پایان سال 2018 دوچرخه های سفر هوایی خود را در اختیار دارد که یک گسترش بزرگ است که دسترسی بیشتری به خدمات اجاره اتومبیل ارائه می دهد.
برای شروع این دوران رشد سریع، سفرآلامو در حال آماده شدن برای آوردن نقره ای آئودی A4 خود به سیاتل در 31 ژوئیه و Orlando در 28 اوت است – با رزرو برای هر دو شهر که در حال حاضر باز هستند.


کریس دونوس، رئيس جمهور و مدیر مالی شرکت اجاره خودرو گفت: “اجاره ماشین درحال رشد است زیرا مردم از صنعت ناراضی هستند که موفق به خدمت به آنها نشده اند.” رتبه بندی مشتری NPS ما 3 برابر میانگین صنعت است و ما این را می پذیریم سادگی، عامل جدیدی است و ما می خواهیم برای مسافرین مدرن امروز با تجربه مشتری که برآورده شده و فراتر از انتظارات آنهاست، رویکرد ما را افزایش دهد و دیگران در حال مبارزه باشند. “

اجاره خودرو


کرایه خودرو همچنین اعلام کرد که قصد دارد که ناوگان خود را از آئودی A4s به روز کند تا تمام مدل های جدید 2017 و 2018 را در 2017 Q4 شامل شود. کل ناوگان اجاره ای با Wi-Fi، GPS و رادیو ماهواره ای اجاره ماشین ارتقا یافته است – هزینه.
همانطور که شرکت آماده ارائه خدمات تحرک و تحرک خود است، تغییر برخی از کارکنان را ایجاد می کند. اجاره خودرو در انزلی ، که قبلا مدیر بازاریابی در car2Go بود، به تازگی به عنوان اولین افسر بازاریابی اجاره ماشین عروس استخدام شد. همچنین برنامه هایی برای گسترش تیم مهندسی و توسعه وجود دارد.
لوک اشنایدر، مدیر عامل شرکت رنت ماشین گفت: “با روح نوآورانه ما و تکنولوژی بی نظیر، کرایه ماشین قادر به ارائه پیشنهادات مسافرتی مانند اجاره اتومبیل، جزء جدایی ناپذیر از چشم انداز تحرک بزرگتر است و نه استثنا بر آن.” “ما هیجان زده هستیم تا سرعت رشد را تسریع کنیم و نشان دهیم تعهد ما نسبت به تغییر جهان در مسیر جاده است.”





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: